Naše práce
Všetky práce

Continental a Tour de France

Continental je jedným z hlavných partnerov pretekov Tour de France (TdF). To sa dočítate aj z TSky. No vďaka dvom na seba nadväzujúcim kreatívnym aktivitám sa nám podarilo zviditeľniť Continental nielen ako partnera podujatia, ale aj posilniť jeho pozíciu lídra v téme bezpečnosti na cestách.

Prezentácia spoločnosti ako nositeľa myšlienky bezpečnosti na cestách a oficiálneho partnera TdF. Prítomnosť značky vo výstupoch a CSR event pomohli dobrej veci – vyzbierala sa menšia, ale nie zanedbateľná suma na kúpu handbiku pre nádejného paralympionika. Predstavili sme kvality novej pneumatiky, ktorá zvládla test na trase Bratislava-Brusel a späť, a autenticky priblížili atmosféru pretekov TdF cez komunikačné kanály influencera a Continentalu.

Zadanie a stratégia

Viditeľný brand priamo na pretekoch je jedna forma komunikácie, ale našim cieľom bolo, predstaviť Continental ako podporovateľa cyklistiky a bezpečnosti na cestách, ktorý sa nevenuje iba výrobe pneumatík. Výzva spočívala v tom, ako upozorniť na partnerstvo a zároveň fanúšikom cyklistiky odkomunikovať novú pneumatiku pre automobily, na ktorej by sa mohli vybrať fandiť priamo na TdF. Prípadne bezpečne cestovať do akejkoľvek vzdialenej destinácie. 

Preto sa kampaň skladala z dvoch fáz. Dôležitým začiatkom celej kampane bola originálna prezentácia Continentalu prostredníctvom cyklistického CSR eventu na Bielom Kríži, kde je vysoká frekvencia cyklistov. Následne sme využili influencera (Sajfa), ktorý má blízky vzťah k cyklistike aj autám.

Realizácia

Prvá fáza komunikácie sa sústredila na projekt Bicykluj pre charitu. Na Bielom Kríži sa bicyklovalo pre charitu, čím sa v spolupráci s darcovským portálom ĽudiaĽudom podarilo splniť sen nádejnému paralympionikovi Radomírovi Pacákovi. Ten si z vyzbieraného príspevku mohol kúpiť handbike na tréning. Continental prispel dve eurá za každého cyklistu, ktorý prešiel vyznačeným úsekom pripomínajúcim cieľovú rovinku ako na pretekoch Tour de France. 

Druhá fáza komunikácie s názvom Smer Brusel, sa odohrala za účasti Sajfu, ktorý sa vďaka Continental stal hosťom na TdF. A to najmä vďaka tomu, že je vášnivý cyklista aj motorista. Počas cesty na TdF, ktorá trvala viac ako 2000 km, a ktorú prezentoval prostredníctvom svojho vlogu a Instagramu, otestoval športové pneumatiky a vychutnal si etapu závodu v Bruseli, kde sa dostal až k autobusu Peťa Sagana. Vďaka všetkým týmto aktivitám a naprieč všetkými svojimi kanálmi vyzdvihol posolstvo značky – ohľaduplné správanie sa cyklistov a motoristov na ceste.

Sme pripravení pomôcť

AMI COMMUNICATIONS SLOVAKIA, s.r.o.
Jarošova 1, 831 03 Bratislava
+421 948 180 620
office@amic.sk

IČO: 35758970
DIČ: 2020254049
IČ DPH: SK2020254049
zapísané v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 18396/B