AMI bodovalo na slovenských PR oceneniach PROKOP

05.02.2020
#prokop
#zlato
Kreativita, poctivé PR remeslo a energia tímov pracujúcich pre METRO a CONTINENTAL vložená do zmysluplných a spoločensky zodpovedných komunikačných kampaní, priniesla AMI 3 ocenenia PROKOP 2020! Slovám ako ekológia, udržateľnosť, charita či spolupráca komunít cyklistov a motoristov v oblasti bezpečnosti na cestách, sme vdýchli konkrétnu formu. Aj vďaka nápaditému obsahu porota nemohla inak 🙂 Odniesli sme si 3 ceny a zlato za super projekt Zero Waste.

1. miesto za B2B METRO Zero Waste

Metro napreduje v aktivitách podporujúcich pozíciu lídra v oblasti Zero Waste a k eko prístupu chce inšpirovať čoraz viac svojich zákazníkov – koncových obchodníkov a HoReCa segment. Nosnou aktivačnou výzvou komplexnej kampane bolo vyhlásenie Memoranda o Zero Waste prístupe v decembri 2018, sprevádzané vydaním knihy plnej praktických receptov a návodov ako na to.

V 2019 nasledovala Zero Waste účasť na 3 veľkých eventoch, aktívna komunikácia v tradičných aj sociálnych médiách vo všetkých formátoch, spolupráca s mnohými odbornými tretími stranami. K Memorandu o Zero Waste prístupe sa pripojilo už cez 100 podnikateľov. Svojimi aktivitami sme okrem iného podporili dynamický rast predaja eko sortimentu v METRO prevádzkach.

A čo viac, Festival Pohoda vďaka našej spolupráci znížil svoju uhlíkovú stopu o 1 tonu oxidu uhličitého. Zaujali sme ľudí na sociálnych sieťach a takmer vypredali celý prvý náklad knihy.
AMI bodovalo na slovenských PR oceneniach PROKOP

2. miesto EVENT PR, Continental Barum – Druhý život pneumatík

Nelegálna skládka? Pýtal sa bulvár prekvapene, čo sa deje v centre Bratislavy pri Dunaji a robil  tak reklamu ekologickému projektu Labyrint z pneumatík, ktorý vznikol z 2 000 ojazdených pneu na návrh umelca Lousyho Aubera. Dielo plnilo estetickú, vzdelávaciu aj zábavnú funkciu – za dva týždne na nábreží s výhľadom na bratislavský hrad ho videli a navštívili tisíce ľudí. Cieľom bolo poukázať na to, že pneumatiky majú svoj druhý život a ak ich odovzdáte už po opotrebení na recykláciu, môžu z nich vzniknúť pekné i užitočné veci, navyše aj zábavné a udržateľné.  

Bulvár to v ďalšej fáze kampane ľuďom vysvetlil a s ním aj množstvo ďalších médií, vrátane večerných správ. Posolstvo sa šírilo veľmi silno ďalej aj spontánne, cez sociálne siete a značka Continental si vďaka tomu zvýšila svoju reputáciu v oblasti spoločenskej zodpovednosti.

AMI bodovalo na slovenských PR oceneniach PROKOP

3. miesto EVENT PR, Continental Barum – Tour de France a charitatívny event s výťažkom pre slovenského paraolympionika

Continental je jedným z hlavných partnerov pretekov Tour de France. To by ste sa, ale, dočítali aj z tlačovej správy alebo z oficiálnej stránky. My sme však zviditeľnili klienta ako partnera podujatia a posilnili jeho pozíciu lídra v téme bezpečnosti na cestách, vďaka originálnej kampani, ktorá sa skladala z dvoch fáz. Prvá fáza – CSR event: Bicykluj pre charitu. Na Bielom Kríži v Bratislave, obľúbenom mieste cyklistov, sme vytvorili simulovanú dráhu ako na Tour de France. Continental prispel dve eurá za každého cyklistu, ktorý prešiel vyznačeným úsekom, na nový handbike nádejnému paraolympionikovi Radomírovi Pacákovi.

Event prostredníctvom letákov odkazoval na druhú fázu kampane – Smer Brusel. Do nej sme zapojili moderátora a YouTubera Mateja Sajfu Cifru – vášnivého cyklistu a motoristu. Počas našej spoločnej cesty na Tour de France, ktorú Sajfa prezentoval prostredníctvom svojho vlogu a Instagramu, a trvala viac ako 2 000 km, sme otestovali športové pneumatiky a vychutnali si úvodnú etapu v Bruseli.

AMI bodovalo na slovenských PR oceneniach PROKOP
Zdieľajte článok

Sme pripravení pomôcť

AMI COMMUNICATIONS SLOVAKIA, s.r.o.
Jarošova 1, 831 03 Bratislava
+421 948 489 889
office@amic.sk

IČO: 35758970
DIČ: 2020254049
IČ DPH: SK2020254049
zapísané v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 18396/B