Naše služby
Všetky službyProdukt
Na B2C a B2B kampane produktov a služieb sa pozeráme optikou spotrebiteľa – ako mu pomôžu a zlepšia život. Hľadáme unikátnu pridanú hodnotu produktu a širšiu atraktívnu tému, ktorá s ním súvisí. Snažíme sa priniesť nový pohľad, vyvolať diskusiu a byť v nej aktívni.
Analýza
Pred vytvorením akejkoľvek stratégie a kreatívy, hodnotíme dostupné dáta. V prípade potreby, vďaka prieskumu, získame aj názor cieľovej skupiny. Dôsledne hodnotíme silné a slabé stránky produktu, príležitosti a riziká na rýchlo sa meniacom trhu. Analyzujeme nákupné motívy a bariéry zákazníkov. Hľadáme nový insight a navrhujeme stratégiu kampane.
B2B aj B2C
Každý zákazník je človek, a teda len iný podnikateľ alebo konečný spotrebiteľ. Rozdiel je len vo veľkosti cieľovej skupiny a čiastočne v procese nákupného rozhodovania sa. Pracujeme s presvedčivými argumentmi, používame formáty aj kanály, ktoré sú relevantné, a ku každému zadaniu pristupujeme individuálne. Máme za sebou veľké množstvo kampaní zameraných na konečného spotrebiteľa aj úzku skupinu podnikateľov.
Nákupný proces
Jednotlivé fázy nákupného rozhodovania sa spotrebiteľa, majú aj z hľadiska komunikačného marketingu svoje špecifiká. Tradičné „Awareness – Consideration – Desire – Action“ sa v súčasnej dobe prispôsobuje zmenám, ktoré priniesli technológie, princíp však zostáva rovnaký. Pri kampaniach kladieme veľký dôraz na to, aby sme všetky fázy nákupného rozhodovania sa, mali správne podchytené.