Naše služby
Všetky službyKreatíva
Je kľúčová v dobe, kedy už majú ľudia vybudovanú kolektívnu imunitu na akúkoľvek násilnú propagáciu bez obsahu a pridanej hodnoty. Nikdy nebolo dôležitejšie sa odlíšiť, ako teraz. Aj vďaka novým pohľadom na už známe témy a ich spracovaním do vhodných formátov a výstupov.
Kreatívny insight
Každý návrh, či už je to tlačová správa, platená inzercia alebo kampaň na sociálnych sieťach, by mal byť založený na kreatívnom insight-e zo života cieľovej skupiny. Samotná kreatíva môže byť zveličená, prísne faktická, metaforická, štatistická či porovnávajúca... ale, stále by mala byť v súlade s dlhodobou stratégiou vnímania značky. A na to sa pri kreatíve často zabúda - nie pre radosť, ale pre cieľ.
Nástroje a kanály
Cieľom kreatívy nie je získať “branžovú” cenu, ale dosiahnuť ciele klienta pri čo najlepšej efektivite – dobré výsledky pri nízkych nákladoch. Influenceri ani tlačová správa s infografikou nemusia byť vždy to jediné správne riešenie. Ani TV spot, súťaž na sociálnych sieťach či guerilla event na námestí, nemusia vždy vyvolať očakávanú reakciu. Každé zadanie je iné a vyžaduje si vlastný mix nástrojov. Dnešok si vyžaduje viac inbound a menej outbound, viac pull a menej push, obojsmerne namiesto jednosmerne, ATL aj BTL.
Formáty
Čo sa týka spôsobu prijímania informácií, rozdeľujeme život na obdobie pred a od Facebooku. V kampaniach v posledných rokoch, podľa potreby, kombinujeme text, video, zvuk a grafiku, online aj offline eventy tak, aby boli tieto formáty vzájomne čo najviac logické.