Naše služby
Všetky službyKanály
Žijeme dobu multikanálovú, pretože sociálne siete postupne obrátili marketingový svet naruby. Zasiahnuť naozaj úzku cieľovú skupinu nikdy nebolo jednoduchšie. A práve preto nevyberáme jednotlivé kanály len preto, že sú moderné, ale berieme ohľad aj na ciele klienta, cenu a zásah.
Digitálne
Sociálne siete, veľké množstvo špecializovaných informačných webov, influenceri, streamovacie a ďalšie služby on demand, nositeľná elektronika. A samozrejme vlastné online médiá organizácií. Vďaka blogom a vlogom môže byť „médiom“ ktokoľvek, častokrát s veľkým zásahom a vplyvom. Všetky platené formy – PPC kampane, banerové kampane, platené Youtube videá, presadzujúca sa umelá inteligencia, rozšírená a virtuálna realita... Možností je veľa a výrazne sa líšia v nákladoch na dosiahnutie cieľa. Digitálne kanály prinášajú vysoké nároky na odbornosť a neustále vzdelávanie marketérov, aby ich vedeli využiť vo svoj prospech a nie naopak. Aj vďaka tejto odbornej náročnosti sa dnes stretávame s veľkou finančnou ne-efektivitou mnohých kampaní, digitálnym zlom (propaganda), podvodmi (trolovia) a falošnými správami (hoaxy) na internete. Čo zároveň vedie k oveľa vyšším nárokom na krízovú komunikáciu.
Tradičné
Tlačené médiá (a ich online verzie), rádiá a televízie či OOH, si aj napriek pesimistickým hlasom spred pár rokov, stále držia svoj silný podiel na trhu a medzi ľuďmi. Menej už v generáciách X, Y, Z a mileniálov, ale naďalej sú veľmi dôležitou zložkou mediálneho mixu. Dosahujú veľký zásah a spravodajská časť tradičných médií má aj vysokú mieru dôveryhodnosti.
Netradičné
Bludisko z pneumatík na Tyršovom nábreží v Bratislave? Umelcom premaľovaná fasáda Hotela Kyjev? Kryosauna na prípravu futbalových Sokolíkov na Majstrovstvá Európy? Borovičkami ovešaný strom? Alebo simultánny pretek dvoch miest – Bratislavy a Banskej Bystrice - na bicyklovych trenažéroch, prenášaný telemostom s priebežnými výsledkami zobrazenými online? Originálny nápad púta pozornosť a buduje vzťah na inej, emotívnejšej úrovni. Chce to najskôr veľa kreovania, následne odvahy, dobrej exekúcie a možno aj trochu šťastia. Ale, ak to výjde, výsledok stojí za to a tešia sa všetci. Guerillu alebo PR stunt-y sa snažíme dostať všade tam, kde to má význam. Nerobíme teatrálne výstrelky pre frajerinu, navrhujeme premyslené akcie, ktoré majú v celej kampani svoju logiku.