Prokop 2010


V roku 2010 získala agentúra AMI Communications od Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) ocenenie v kategórii Business to Business PR a Business to Consumer PR za prácu pre klienta Telefónica O2 s názvom O2 Fér.

Prokop 1. místo


V roku 2011 získala agentúra AMI Communications od Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) 1. miesto v kategórii Business to Business PR a Business to Consumer PR za prácu pre klienta IKEA s názvom Kuchyňa snov a 2. miesto za projekt O2 Utorky pre operátora Telefónica O2.

V roku 2013 získala agentúra AMI Communications od Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) certifikát za shortlist v kategórii Business to Consumer PR za prácu pre klienta Telefónica Slovakia s názvom Pipi a Popi predstavujú O2 paušál.

V roku 2013 získala agentúra AMI Communications od Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) certifikát za shortlist v kategórii Regional Community Relations za prácu pre klienta Ferrero s názvom Kinderiáda.

V roku 2014 získala agentúra AMI Communications od Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) 1. miesto v kategórii Business to Business PR za prácu pre klienta Holcim Slovensko s názvom Sme za kvalitu ochotní priplatiť si?.

V roku 2014 získala agentúra AMI Communications od Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) 3. miesto v kategórii Business to Consumer PR za prácu pre klienta Dôvera s názvom Mobilná aplikácia Dôvera 2013.

V roku 2014 získala agentúra AMI Communications od Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) 3. miesto v kategórii Corporate Communications za prácu pre klienta Telefónica Slovakia s názvom Najlepšie služby 2013.

V roku 2015 získala agentúra AMI Communications od Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) 2. miesto v kategórii Business to Business PR za prácu pre klienta Škoda Auto Slovensko s názvom Škoda Octavia na CNG zníži firmám náklady.



SK | EN